הצהרת נגישות

הסדרי  נגישות

נכסי הארץ שיווק ויזום נדל”ן בע”מ אתר בטון בטון  www.betonbetone.co.il עובדיה ומנהליה, נוקטים את מירב המאמצים ומשקיעים משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, התשנ”ח – 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות בסניף החברה ומשרדיה

להלן הסדרי הנגישות הקיימים בסניף החברה ומשרדיה: סניף החברה ומשרדיה ממוקמים בק”ק. קיים רצף גישה מחניה עירונית דרך הכניסה לסניף ומשרדי החברה. ההגעה לכלל הציבור הינה בתאום מראש בלבד בטלפון 08-9155511 או באימייל  Shuki@betonbetone.co.il  או בווצפ 0544654067. איסוף עצמי של סחורות יתאפשר לכלל הציבור בין השעות 8:00-15:30 בלבד ובתאום מראש. חניה עירונית קיימת לאורך הרחוב והודעה מראש תאפשר גם שמירת חניה כמוכן במידה וקיים צורך בליווי אדם עם מוגבלות ניתן לפנות לרכז נגישות שפרטיו מופיעים בהמשך.

אנו עושים את כל המאמצים על מנת להבטיח את נגישות לסניף החברה ומשרדיה לנוחיותכם מפורטים הסדרי הנגישות העומדים לשירותכם בסניף החברה ומשרדיה:

סניף ומשרד: החרמון 40 באר יעקב

חניית נכים: עירוני לאורך הרחוב

כניסה נגישה לסניף ומשרד – קומת קרקע נגיש

שרותי נכים: נגיש

שילוט: נגיש 

מעברים לסניף ומשרדים: נגיש

קופה נגישה: נגיש 

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ-20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע”י חברת מייקרוסופט.

החברה מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג – 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים  באינטרנט ברמת AAומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור הדפדפנים; כרום, פיירפוקס ואדג’.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים,  Enterו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים נפוצים לשימוש במובייל.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי הנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

התפריט פועל בדפדפנים הפופולריים, בכפוף לתנאי היצרן. הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן כרום.

 

אפשרויות הנגישות בתפריט:

  • כפתור התאמת האתר ותגיות האתר עבור מכשירי עזר וטכנולוגיות עבור בעלי מוגבלויות
  • כפתור אפשור ניווט בעזרת מקשי המקלדת בין הקישורים באתר
  • כפתור השבתת הבהובים ו/או אלמנטים נעים על המסך
  • כפתור אפשור מצב מונוכרום שחור לבן עבור עיוורי צבעים
  • כפתור ספיה (גוון חום)
  • כפתור שינוי ניגודיות גבוהה
  • כפתור שחור צהוב
  • כפתור היפוך צבעים
  • כפתור המדגיש בצורה ברורה את כל תגי הכותרות המופיעים באתר
  • כפתור המדגיש בצורה ברורה את כל הקישורים המופיעים באתר
  • כפתור המציג את התיאור החלופי של כל התמונות המופיעות באתר במעבר עכבר
  • כפתור המציג תיאור קבוע של התמונות באתר
  • כפתור ביטול שימוש בגופן קריא
  • כפתור הגדלת גודל הגופנים באתר
  • כפתור הקטנת גודל הגופנים באתר
  • כפתור הגדלת כל  התצוגה לכ־200%
  • כפתור הקטנת כל  התצוגה לכ־70%
  • כפתור הגדלת סמן העכבר
  • כפתור הגדלת סמן העכבר ושינוי צבעו לשחור
  • כפתור מצב קריאת האתר
  • כפתור המציג את הצהרת הנגישות
  • כפתור איפוס המבטל את הנגישות
  • כפתור שליחת משוב נגישות
  • הצהרת הנגישות בהתאם


מידע נגיש: החברה מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות את האפשרות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, באמצעות פורמטים נגישים. במידה ויש צורך פורמט נגיש אחר, ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות אשר פרטיו מופיעים בהמשך. בנוסף לכל זאת במידת הצורך בהקראה, ניתן לפנות לרכז הנגישות שפרטיו מופיעים בהמשך לתאם מראש פגישה פרונטלית.

הדרכות עובדים : נותני השירות בחברה עוברים הדרכות כיצד לספק שירות נגיש ללקוחותינו.

מוקד טלפוני נגיש: המענה הקולי הוא מענה ישיר, ללא מוסיקת רקע . במידה והקו תפוס או לא היה מענה, מומלץ לשלוח הודעה בווצפ , אימייל או SMS לפרטי רכז הנגישות ( שפרטיו בהמשך ) ולבקש מענה נגיש ואנו נדאג לחזור אליכם ללא המתנה. 

 

אמצעים נוספים ליצירת קשר 

  • קבלת קהל בסניף ומשרדי החברה לכלל הציבור בתאום מראש בלבד.
  • דואר אלקטרוני – meirav@betonbetone.co.il
  • משרד  – 08-91555511 בשעות כפי שמפורטות בדף תתייעץ איתנו כאן 

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השירות הנגיש ביותר. במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו ותאפשרו לנו לתקן, אנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

 

פרטי רכז הנגישות:

שאלות, בקשות והצעות ניתן לפנות לרכז הנגישות שפרטיו מטה.

פרטי רכז/ת נגישות בחברה

שם:  שוקי בר 

טלפון נייד וגם ווצפ ישיר:  0544654067

אימייל : shuki@betonbetone.co.il

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, רכז הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.

הטקסט באתר בכלל וכאן בפרט, כתוב לסירוגין בלשון זכר ונקבה ופונה בכל העמודים לכל המגדרים